vineri, 6 mai 2016

Mă numesc Paul.

 Scriu aici pentru prima oară. M-am gândit de ceva timp să încep un blog, însă nu am avut curajul necesar realizării acestui aşa spus "vis" al meu. Sincer, nici măcar nu ştiu cum funcționează Blogger-ul.
 Nu ştiu cum ar trebui să încep, însă voi încerca...în primul rând, mă numesc Paul, trăiesc în Bucureşti, sunt elev la Colegiul Economic Virgil Madgearu în clasa a X a şi am 17 ani şi jumătate. Acestea fiind spuse, sper că blogul acesta va inspira şi ajuta cititorii săi, aşa cum îmi doresc. Aici voi aborda diverse teme de discuție în care îmi voi oferi opinia personală. Aşadar, dacă nu sunteți de acord cu mine nu înseamnă că eu am dreptate sau că voi aveți dreptate, înseamnă doar că avem păreri
 diferite, lucru perfect normal. Înseamnă că suntem umani şi nimic nu este neînregulă cu asta.
 Ceea ce vreau să spun este că sunt deschis opiniilor diferite, însă nu apreciez injuriile sau ironiile unor persoane cunoscute pe internet drept "hateri". În general, haterii sunt nişte persoane frustrate sau plictisite care nu mă impresionează sau afectează în nici măcar un fel, deci nu vă obosiți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu